KatseKala - Σου φτιάχνει την μέρα

Sunday
Nov 23rd
Text size
  • Μεγαλύτερη γραμματοσειρά
  • Κανονική γραμματοσειρά
  • Μικρότερη γραμματοσειρά
Αρχική Υγεια Διατροφη Τα οφέλη του καφέ

Τα οφέλη του καφέ

E-mail Εκτύπωση PDF
Τα… καλύτερα είχε να πει για τον καφέ, μια μελέτη που δημοσιεύτηκε πρόσφατα και αναπαράχθηκε από το Reuters. Σύμφωνα με τα ευρήματά της, η μακροχρόνια κατανάλωση καφέ, δεν φαίνεται να αυξάνει την πιθανότητα πρόωρου θανάτου και μπορεί μάλιστα να μειώσει τις πιθανότητες θανάτου από καρδιακή προσβολές.

Παλαιότερες μελέτες, άφηναν μια συγκεχυμένη εικόνα για τις επιπτώσεις του καφέ στην υγεία, συνδυάζοντας οφέλη αλλά και δυσάρεστες παρενέργειες.

Η νέα αυτή μελέτη όμως, που έγινε από το πανεπιστήμιο Autonoma de Madrid, της Ισπανίας, σε ανθρώπους που καταναλώνουν τόσο κανονικό καφέ όσο και ντεκαφεϊνέ, είναι σαφώς πιο... αισιόδοξη.

Σε αυτή, έλαβαν μέρος 84.214 αμερικανίδες από το 1980 έως και το 2004 και 41.736 αμερικανοί από το 1986 έως επίσης το 2004. Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι η συστηματική κατανάλωση καφέ, κάτι που «μεταφράζεται» σε έξι φλιτζάνια την ημέρα, δεν συνδέεται με την αύξηση των θανάτων μεταξύ των μεσήλικων συμμετεχόντων.

Αντίθετα, καταγράφηκε μικρή μείωση στο ποσοστό θανάτων από καρδιακές παθήσεις, κυρίως στις γυναίκες. Επίσης, δεν βρέθηκε τίποτα που να συνδέει την κατανάλωση καφέ με θανάτους από καρκίνο.

«Η έρευνα που πραγματοποιήσαμε δείχνει ότι η κατανάλωση καφέ δεν είναι επιβλαβής αντίθετα φαίνεται να έχει και κάποια οφέλη στον οργανισμό», τόνισε στο Reuters, η επικεφαλής της μελέτης Lopez-Garcia.

Αναλυτικότερα, οι γυναίκες που δήλωσαν ότι πίνουν δύο με τρία φλιτζάνια καφέ την ημέρα, είχαν κατά 25% λιγότερες πιθανότητες να χάσουν τη ζωή τους από καρδιακά νοσήματα από αυτές που δεν πίνουν καφέ.

Όσο για τον ντεκαφεϊνέ, τα αποτελέσματα έδειξαν γενικότερη μικρή μείωση στη θνησιμότητα όσων τον προτιμούν.

Αξίζει να διευκρινιστεί ότι τα άτομα που έλαβαν μέρος στην έρευνα δεν είχαν ιστορικό καρδιαγγειακών νοσημάτων ή καρκίνου ενώ οι γυναίκες ήταν νοσοκόμες και οι άνδρες γιατροί, οδοντογιατροί και γενικότερα εργαζόμενοι στο χώρο της υγείας.

Σχόλια (0)add
Γράψτε σχόλιο
quote
bold
italicize
underline
strike
url
image
quote
quote
smile
wink
laugh
grin
angry
sad
shocked
cool
tongue
kiss
cry
smaller | bigger

security image
Γράψτε τους χαρακτήρες


busy
 

 

Siena Miller

Τι Να Το Κάνεις Το Σουτιέν όταν σε λεν Σιένα!

 

Βούλα - και με τη βούλα...SEXY!

Η Βούλα σε μια σέξυ συνέντευξη εφ'όλης της ύλης....

 

Οι 30+2 πιο σέξι γυναίκες στην παραλία

30+2 αποκαλυπτικές φωτογραφίες των μεγαλύτερων sex symbols στην παραλία, με μικροσκοπικά μπικίνι.

 

Οι 10 μεγαλύτερες κατά λάθος ανακαλύψεις

Γνωρίζετε πως ανακαλύφθηκε το Βιάγκρα που άλλαξε τη σεξουαλική ζωή εκατομμυρίων ζευγαριών σε όλο τον κόσμο;

Online Επισκέπτες

Έχουμε 150 επισκέπτες συνδεδεμένους